Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.szpital.ilawa.pl
Iława: Przedmiotem zamówienia jest
dostawa wyposażenia dla Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego z
podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława
Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 37/2014)
Numer ogłoszenia: 375762 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława
Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału
Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 4 zadania dla
Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy
37/2014).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału
Neurologicznego i Oddziału Udarowego z podziałem na 4 zadania dla
Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy
37/2014)
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi :
Zadanie nr 1 Meble
Zadanie nr 2 Krzesła
Zadanie nr 3 Sofa i lustra
Zadanie nr 4 Zmywarka i lodówki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 38.62.20.00-1, 33.19.10.00-5, 42.51.32.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany
do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 Meble - 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset
złotych 00/100),
Zadanie nr 2 Krzesła - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),
Zadanie nr 3 Sofa i lustra 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych
00/100),
Zadanie nr 4 Zmywarka i lodówki 200 zł (słownie: dwieście złotych
00/100),
11.2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
11.2.1. pieniądzu,
11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym,
11.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, lub gwarancjach bankowych,
11.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (tekst
jednolity z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.)
11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić
przelewem na konto Zamawiającego BGŻ SA O/Iława 25 2030 0045 1110 0000
0178 3970 z adnotacją Wadium - postępowanie nr 37/2014. Wadium złożone w
pieniądzu winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed
upływem terminu składania ofert.
11.4. Poręczenia i gwarancje zagranicznych banków, gwarancje
zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych powinny być potwierdzone
przez polski bank.
11.5. Warunki zwrotu wadium lub jego utraty, stosownie do art. 46
ustawy.
11.6. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał
dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania
ofert w budynku administracji I piętro Kancelaria. Zaleca się
dołączenie kopi dokumentu do oferty.
11.7. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą oryginał dokumentu
wniesienia wadium winien umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu
wniesienia wadium.
11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy.
11.9. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert,
11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z
odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11.11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę,
którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego
Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę,
któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8., jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
11.13. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w
przypadku, gdy:
11.13.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
11.13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
11.13.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy,
11.13.4 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w
art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że
wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane
dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego -
Zamawiający żąda dla zadania nr 1 Meble dostarczenia wraz z ofertą:
a. atestu higienicznego potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być
stosowany w szpitalach, gabinetach medycznych, stomatologicznych i
laboratoriach (dotyczy wyrobów gotowych), wydanego przez uprawnioną,
niezależną od wykonawcy jednostkę;
b. dokumentu (certyfikat, atest, świadectwo badań itp.)
potwierdzającego, że oferowany produkt zapewnia bezpieczeństwo
użytkowania - dokument ten musi być wystawiony przez niezależną od
wykonawcy instytucję badawczą i musi jednoznacznie odnosić się do
oferowanego produktu i producenta; przeprowadzone badania muszą być
wykonane w oparciu o obowiązujące w Polsce normy w zakresie badania
bezpieczeństwa tego typu produktów; dokument ten musi potwierdzić iż
badania te dotyczą mebli o konstrukcji szkieletowej z aluminium
łączonych przeznaczonymi do tego specjalistycznymi łącznikami, które
należy scharakteryzować na osobnej karcie charakterystyki,
c. dokumentu (certyfikat, atest, świadectwo badań itp.)
potwierdzającego, że oferowane stoły laboratoryjne zapewniają
bezpieczeństwo użytkowania - dokument ten musi być wystawiony przez
niezależną od wykonawcy instytucję badawczą i musi jednoznacznie odnosić
się do oferowanego produktu i producenta; przeprowadzone badania muszą
być wykonane w oparciu o obowiązujące w Polsce normy w zakresie badania
bezpieczeństwa tego typu produktów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w
trakcie jej obowiązywania,
w przypadku gdy:
1) zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy;
2) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub
okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki,
konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu
zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
3) w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby
połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej
ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy
zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak
znaczny wzrost cen surowców, nośników energii, itp.
4) zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów
przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na
dany asortyment itp.;
5) dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT,
stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku
zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena
netto;
6) konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia
konieczności zmiany
i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława
Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury
na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tabela nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych
Parametry graniczne mebli o konstrukcji nośnej szkieletowej, wykonanej z
aluminium
Lp. Parametr wymagany
1 Konstrukcja - korpus
Meble medyczne o konstrukcji nośnej szkieletowej w całości wykonanej z
aluminium. Poszczególne szafki stanowiące samonośne konstrukcje
szkieletowe z profili aluminiowych łączonych za pomocą złączy z
wysokoudarowego tworzywa ABS (wyklucza się mocowanie części szkieletów
konstrukcyjnych za pomocą elementów drewnianych lub płycinowych).
Profile aluminiowe zabezpieczone elektrolitycznie, a następnie
lakierowane farbami proszkowymi. Kolorystyka do uzgodnienia z
Zamawiającym wg palety RAL.
Wypełnienie konstrukcji powinny stanowić materiały odznaczające się
wysoką odpornością na środki dezynfekcyjne, oraz promieniowanie U.V.
Wypełnienie konstrukcji z płyt meblowych melaminowanych w klasie higieny
E1.
Wszystkie płaskie powierzchnie wewnątrz szafek - półki, dna, przegrody -
muszą stanowić gładkie i łatwe do utrzymania czystości powierzchnie,
pozbawione wystających elementów konstrukcyjnych profili i mocujących,
takich jak śruby i wkręty.
2 Konstrukcja - nóżki
Meble posadowione na nóżkach o wysokości 10 cm integralnie związanych z
konstrukcją nośną mebla i wyposażone w regulatory wysokości
umożliwiające ich wypoziomowanie (wysokość mebli podawana z
uwzględnieniem wysokości nóżek). Wszystkie nóżki mebli wykonane z
jednolitego profilu aluminiowego (Nie dopuszcza się zastosowania nóżek z
wystającymi elementami konstrukcyjnymi i ostrymi krawędziami).
3 Drzwi - fronty
Wszystkie fronty mebli okleinowane dwustronnie laminatem
wysokociśnieniowym HPL grubości 0,6-0,7 mm o wysokiej odporności na
ścieranie, zarysowania i środki dezynfekcyjno-myjące. Kolorystyka do
wyboru przez Zamawiającego. Na podstawie wzornika dostarczonego przez
Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4 Krawędzie
Krawędzie frontów szufladowych, drzwi uchylnych, półek, blatów oraz inne
elementy konstrukcyjne nie osłonięte przez profil aluminiowy muszą być
zabezpieczone minimum przez okleinowanie obrzeżem ABS o gr. 2,0 mm.
Wszystkie półki oklejone na całym obwodzie.
5 Szuflady
W meblach płycinowych szuflady typu skrzyniowego ze stali ocynkowanej
malowane w kolorze białym.
W meblach o konstrukcji aluminiowej szuflady z tworzywa ABS -
monolityczne (bez żadnych szczelin w połączeniach wewnętrznych,
wszystkie krawędzie wyoblone). Szuflady o prowadzeniu rolkowym, z
funkcją samodomykania i blokadą skrajnego, niekontrolowanego wysuwu
osadzone na prowadnicach rolkowych z domykaniem minimum typu
grawitacyjnego.
Szuflady o zróżnicowanej szerokości i głębokości z możliwością
dostosowania do różnych indywidualnych potrzeb Użytkownika.
6 Meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa
dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych i
laboratoryjnych.
W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów
wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą:
a. atestu higienicznego potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być
stosowany w szpitalach, gabinetach medycznych, stomatologicznych i
laboratoriach (dotyczy wyrobów gotowych), wydanego przez uprawnioną,
niezależną od wykonawcy jednostkę;
b. dokumentu (certyfikat, atest, świadectwo badań itp.)
potwierdzającego, że oferowany produkt zapewnia bezpieczeństwo
użytkowania - dokument ten musi być wystawiony przez niezależną od
wykonawcy instytucję badawczą i musi jednoznacznie odnosić się do
oferowanego produktu i producenta; przeprowadzone badania muszą być
wykonane w oparciu o obowiązujące w Polsce normy w zakresie badania
bezpieczeństwa tego typu produktów; dokument ten musi potwierdzić iż
badania te dotyczą mebli o konstrukcji szkieletowej z aluminium
łączonych przeznaczonymi do tego specjalistycznymi łącznikami, które
należy scharakteryzować na osobnej karcie charakterystyki,
c. dokumentu (certyfikat, atest, świadectwo badań itp.)
potwierdzającego, że oferowane stoły laboratoryjne zapewniają
bezpieczeństwo użytkowania - dokument ten musi być wystawiony przez
niezależną od wykonawcy instytucję badawczą i musi jednoznacznie odnosić
się do oferowanego produktu i producenta; przeprowadzone badania muszą
być wykonane w oparciu o obowiązujące w Polsce normy w zakresie badania
bezpieczeństwa tego typu produktów.
7 Blaty pokryte materiałem odpornym na substancje chemiczne. Wszystkie
meble zaopatrzone w zamek ( szafy i szuflady) oraz uchwyty.
8 Szafa dla 6 pacjentów: 1 szt.
- szer. 124 cm
- wys. 146 cm
- gł. 62 cm
Szafa podzielona na 6 równych części, każda część zamykana oddzielnym
kluczem.
Wykonanie jak na rysunku poglądowym:
9. Szafa dla 3 pacjentów: 4 szt.
- szer. 120
- wys. 85 cm
- gł. 55 cm
Szafa podzielona na 3 równe części, każda część zamykana oddzielnym
kluczem, w każdej części półka na 1/3 wysokości szafy od jej górnej
części .
Wykonanie jak na rysunku poglądowym:
10. Szafa dla 3 pacjentów: 1 szt.
- szer. 104cm
- wys. 110 cm
- gł. 55 cm.
Szafa podzielona na 3 części, każda część zamykana oddzielnym kluczem,
półka w szafce z lewej strony na 1/3 wysokości.
Wykonanie jak na rysunku poglądowym:
11. Szafa dla 4 pacjentów: 1 szt.
- szer. 90
- wys. 140 cm
- gł. 55 cm
Szafa podzielona na 4 równe części, każda część zamykana oddzielnym
kluczem.
Wykonanie jak na rysunku poglądowym:
Szafa dla 2 pacjentów: 1 szt.
- szer. 80
- wys. 85 cm
- gł. 55 cm
Szafa podzielona na 2równe części, każda część zamykana oddzielnym
kluczem, w każdej części półka na 1/3 wysokości szafy od jej górnej
części .
Wykonanie jak na rysunku poglądowym:
1 Lada dwustanowiskowa - lada do intensywnej terapii w kształcie podkowy
z nadstawkami; dwa stanowiska do pracy; szafka 80 cm z 5 szufladami;
szafka 40 cm z 5 szufladami; 2 stanowiska pod PC; dostosowana do
zabudowy szklanej; wykonane w systemie stelaża aluminiowego -zgodnie z
wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli
medycznych 850/1085/1220/
/1095/500 Szt. 1
2 Lada dwustanowiskowa - recepcyjna wymiary lady: szer. 180 cm, gł.
Całkowita 70 cm, gł. Blatu 60 cm, wys. Całkowita 109 cm, wys. Blatu 72
cm - wykonana z płyt wiórowych trzywarstwowych wg DIN 68765 o grubości
18 mm i 25 mm pokrytych obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3.
Klasa higieniczności E1.Boki oklejone PVC 2 mm. Pod blatem zamocowany
uchwyt wiszący na komputer i półka na klawiaturę, w blacie zainstalowana
przelotka na kable. Na froncie lady panel z zielonego Lacobelu lub
równoważny, przyklejany. Kolor płyty: biały struktura groszkowa.
Akcesoria: uchylne koryta kablowe mocowane pod blatem, pojedyncze
uchwyty na kable do płyty. 1800/700/1090 Szt. 1
3 Szafka recepcyjna - pięć szuflad jedna wysoka, cztery niskie - szafka
wykonana z płyt wiórowych trzywarstwowych wg DIN 68765 o grubości 16
mm, 18 mm i 25 mm pokrytych obustronnie melaminą. Gęstość płyty: 720
kg/m3. Klasa higieniczności E1. Boki oklejone PVC 2 mm. Kolor płyty
biały struktura groszkowa. Na froncie lady panel z zielonego Lacobelu
lub równoważny, przyklejany. Konstrukcja wieńcowa, wieniec górny
wystający w stosunku do boków i wieńca dolnego o grubości płyty użytej
do konstrukcji frontów szuflad, wieniec dolny wpuszczany pomiędzy boki.
Plecy wpuszczane w wieńce i boki, plecy z płyty 18 mm pokrytej
obustronnie melaminą. Fronty szuflad wpuszczane pod wieniec górny i
nakładane na wieniec dolny i boki korpusu. Obrzeża oklejone taśmą PCV o
grubości 2 mm w kolorze zbliżonym do płyty. Cokół nieznacznie cofnięty w
stosunku do korpusu szafki. Szuflady zaopatrzone w zamki. Uchwyty
aluminiowe nabijane - długość uchwytu równa długości frontu szuflady.
950/450/1200 Szt. 1
4 Szafka recepcyjna - trzy szuflady i półka półka i 3 szuflady- jedna
wysoka, dwie niskie - szafka wykonana z płyt wiórowych trzywarstwowych
wg DIN 68765 o grubości 16 mm, 18 mm i 25 mm pokrytych obustronnie
melaminą. Gęstość płyty: 720 kg/m3. Klasa higieniczności E1. Boki
oklejone PVC 2 mm. Kolor płyty biały struktura groszkowa. Na froncie
lady panel z zielonego Lacobelu lub równoważny, przyklejany.Konstrukcja
wieńcowa, wieniec górny wystający w stosunku do boków i wieńca dolnego o
grubości płyty użytej do konstrukcji frontów szuflad, wieniec dolny
wpuszczany pomiędzy boki. Plecy wpuszczane w wieńce i boki, plecy z
płyty 18 mm pokrytej obustronnie melaminą. Fronty szuflad wpuszczane pod
wieniec górny i nakładane na wieniec dolny i boki korpusu. Obrzeża
oklejone taśmą PCV o grubości 2 mm w kolorze zbliżonym do płyty. Cokół
nieznacznie cofnięty w stosunku do korpusu szafki. Szuflady zaopatrzone w
zamki. Uchwyty aluminiowe nabijane - długość uchwytu równa długości
frontu szuflady. 950/450/1200 Szt. 1
5 Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 60- cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 600/560/850 Szt. 1
6 Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 80cm, wykonana w systemie
stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi
konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt. 2
7 Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 45 cm 450/560/850 Szt. 1
8 Szafka zabiegowa stojąca z szufladami- 45- cm, czteroszufladowa,
wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w
Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 450/560/850 Szt. 1
9 Szafka zabiegowa pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem,
wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w
Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt. 1
10 Szafa zabiegowa z szufladami stojąca - szer. 80 cm, pięcioszufladowa,
wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w
Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt.
1
11 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 5, 6, 7, 8, 9, 10) Szt. 1
12 Szafka zabiegowa wisząca pełne drzwi - szer. 80 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/300/600 Szt. 1
13 Szafka zabiegowa wisząca przeszklone drzwi - szer. 80 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/300/600 Szt. 2
14 Szafka zabiegowa wisząca pełne drzwi - szer. 60 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 600/300/600 Szt. 1
15 Szafka zabiegowa pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem,
wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w
Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt.
1
16 Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 60- cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 600/560/850 Szt. 3
17 Szafka zabiegowa stojąca z szufladami- 45- cm, czteroszufladowa,
wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w
Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 450/560/850 Szt. 2
18 Szafka zabiegowa stojąca pełne drzwi - szer. 80cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt. 4
19 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 15,16,17,18) Szt. 1
20 Szafka zabiegowa wisząca przeszklone drzwi - szer. 60 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 600/300/600 Szt. 2
21 Szafka zabiegowa wisząca pełne drzwi - szer. 60 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 600/300/600 Szt. 1
22 Szafka zabiegowa wisząca przeszklone drzwi - szer. 80 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/300/600 Szt. 1
23 Szafka zabiegowa wisząca, przeszklone drzwi - szer. 45cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 450/300/600 Szt. 4
24 Szafka zabiegowa wisząca pełne drzwi - szer. 80 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/300/600 Szt. 3
25 Szafa zabiegowa pełne drzwi z półkami, wykonana w systemie stelaża
aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne
odnośnie mebli medycznych 800/500/2000 Szt. 1
26 Biurko z szufladami i szufladą na klawiaturę, wykonane w systemie
stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi
konieczne odnośnie mebli medycznych 1200/600/850 Szt. 1
27 Szafka zabiegowa pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 600/560/850 Szt. 1
28 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 27) Szt. 1
29 Szafka pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem
800/560/850 Szt. 3
30 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 29) 800/600/28 Szt. 3
31 Komoda dwuszufladowa 800/500/1100 Szt. 3
32 Stolik okolicznościowy 600/600/600 Szt. 3
33 Szafka pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy 600/560/850 Szt. 2
34 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe do szafki (dla poz. 33) Szt. 2
35 Szafa ubraniowa z podziałem na odzież czysta i brudną z dodatkowymi
półkami 500/550/2300 Szt. 4
36 Biurko z szufladami i szufladą na klawiaturę 1200/600/750 Szt. 9
37 Szafa biurowa stojąca podzielona na trzy części, dolna część drzwi
pełne, środkowa odkryta, górna część drzwi pełne 800/450/2200 Szt. 8
38 Szafa biurowo - odzieżowa 800/450/2200 Szt. 1
39 Szafka kuchenna pod zabudowę zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem
800/560/850 Szt. 1
40 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 39) Szt. 1
41 Szafa przelotowa, tył z drzwiami przesuwnymi ze stali nierdzewnej
970/530/2000 Szt. 1
42 Blat ze stali nierdzewnej z kołnierzem 465/1500 Szt. 1
43 Okno podawcze ze stali nierdzewnej 500/700 Szt. 1
44 Szafka kuchenna pod zabudowę zlewozmywak dwukomorowy, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt. 1
45 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 44) Szt. 1
46 Szafka kuchenna pod zabudowę zlewozmywak dwukomorowy, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 800/560/850 Szt. 1
47 Szafka kuchenna stojąca z 2 szufladami, szafka z drzwiczkami- szer.
90 cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami
zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych
900/560/850 Szt. 3
48 Szafka kuchenna stojąca z 2 szufladami, szafka z drzwiczkami- szer.60
cm, wykonana w systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami
zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych
600/560/850 Szt. 1
49 Blat zmywalny + listwy wykończeniowe dla wszystkich szafek stojących
(dla poz. 46,47,48) Szt. 1
50 Szafka kuchenna wisząca pełne drzwi - szer. 90 cm, wykonana w
systemie stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1
Wymogi konieczne odnośnie mebli medycznych 900/300/600 Szt. 1
51 Szafka kuchenna wisząca pełne drzwi - szer.60 cm, wykonana w systemie
stelaża aluminiowego zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi
konieczne odnośnie mebli medycznych 600/300/600 Szt. 1
52 Regał na baseny; wykonanie ze stali nierdzewnej 800/400/1800 Szt. 1
53 Szafka wisząca z pełnymi drzwiami - szer. 80 cm 800/300/600 Szt. 1
54 Szafa z drzwiami przesuwnymi 1430/600/2000 Szt. 1
55 Szafy zamykane na klucz - z nadstawką 1150/500/2500 Szt. 2
56 Szafa dla 6 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego
zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie
mebli medycznych 1240/146/620 Szt. 1
57 Szafa dla 3 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego
zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie
mebli medycznych 1200/850/550 Szt. 4
58 Szafa dla 3 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego
zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie
mebli medycznych 1040/1100/550 Szt. 1
59 Szafa dla 4 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego
zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie
mebli medycznych 900/1400/550 Szt. 1
60 Szafa dla 4 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego
zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie
mebli medycznych 800/1200/550 Szt. 1
61 Szafa dla 2 pacjentów - wykonana w systemie stelaża aluminiowego
zgodnie z wymogami zawartymi w Tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie
mebli medycznych 800/850/550 Szt. 1.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Krzesło obrotowe tapicerowane
Obite materiałem zmywalnym
Obicie w kolorze czarnym
Pięcioramienna podstawa na kółkach
Regulacja wysokości siedziska w zakresie min. 43-51
Gwarancja min 12 miesięcy Szt. 10
2 Krzesło obrotowe tapicerowane
Siedzisko i oparcie obite materiałem zmywalnym w kolorze białym
Podstawa chromowana
Regulowana wysokość siedziska w zakresie 45-55 cm
Gwarancja min 12 miesięcy Szt. 10
3 Krzesło z oparciem
Obite materiałem zmywalnym w kolorze czarnym
Metalowe nogi
Wysokość siedziska 45 +/- 5%
Wymiary +/- 5% Szerokość 43 cm, Wysokość 95 cm, Głębokość 51 cm
Gwarancja min 12 miesięcy Szt. 16
4 Taboret dla odwiedzających
Metalowe nogi
Siedzisko tapicerowane, obite materiałem zmywalnym
Średnica siedziska ok. 34 cm +/- 5%
Wysokość siedziska od podłoża ok. 47 cm +/- 5%
Gwarancja 24 miesiące
Kolor min. Jasny brąz, jasny beż (do uzgodnienia z Zamawiającym)
Gwarancja min 12 miesięcy Szt. 10.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sofa i lustra.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sofa - wersalka
Dwuosobowa z funkcją spania i pojemnikiem na pościel
System rozkładania wersalkowy
Powierzchnia spania min. 197 cm x 120 cm +/- 5%
Obita materiałem zmywalnym w kolorze beżowym
Bez szczytów
Gwarancja min 24 miesiące Szt. 1
2 Lustro logopedyczne
W drewnianej ramie
Wymiary 120 cm x 60 cm (+/- 10%)
Gwarancja min 12 miesięcy Szt. 1
3 Lustro
Lustro łazienkowe kryształowe
Szlifowane
Wodoodporne.
Grubość materiału min. 4 mm.
Wymiary: 400x600 mm (+/- 5%)
Gwarancja 24 miesiące. Szt. 24.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.20.00-1, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zmywarka i lodówki.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lodówka
Pojemność chłodziarki min 170 l
Pojemność zamrażalnika min. 40 l
Zamrażalnik usytuowany na górze
Klasa energetyczna min. A+
Wymiary wysokość max. 160 cm, szerokość 55 cm +/- 5%, głębokość 59 cm +/- 5%
Gwarancja min 24 miesiące Szt. 2
2 Zmywarka
Wymiary 600x600x820 mm +/- 5%
Min 2 cykle pracy
Zasilanie 230V lub 400V
Pojemność komory mycia 22-25 l
Dozownik płynu myjącego
Dozownik płynu płuczącego
Zużycie wody 2,7 l/cykl +/- 5%
Gwarancja min 24 miesiące Szt. 1.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 42.51.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
|